Bij het begin van het project 'Dajapara', een project door vier studenten Industrieel Ontwerpen, opgesplitst in twee groepjes.
Ruddy en Marjorie zijn het onderzoek in Nederland begonnen met in het analyseren van business modellen van inspirende projecten en het 'Nederlandse luier systeem'. Daarnaast wordt er gekeken naar communicatiemiddelen (verpakkingen en websites) die luier- en maandverbandmerken gebruiken.
Ondertussen zijn Misja en Sabrin naar Bangladesh gegaan. Naast het wennen aan de totaal andere cultuur, zijn ze ook begonnen met het analyseren hiervan. Op deze manier proberen ze een beeld te krijgen van het Bengaalse leven. Uit de interviews is bijvoorbeeld gebleken dat er een sterke man-vrouw hiërarchie is en mensen eenvoudig leven. Interessant met betrekking tot de luier is dat arme en middenstand gezinnen een luier alleen voor hun kind gebruiken als ze reizen. Thuis wordt er gewoon een broekje aangetrokken en wordt deze gewassen als deze vies is en wordt een nieuwe aangetrokken.
Op dit moment zijn de studenten bezig met het analyseren van alle data, zodat daarna de ideeën uitgewerkt kunnen worden.